THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 25 Februari 2008

Hari Perbarisan Beramai2 di ATM

fuh ni nk kongsi satu pengalaman.. cam biasa lah kan,semua kakitangan gomen tunggu je tarikh 25hb setiap bulan.. bukan ape,time tue lah kocek kempes leh jadi kembung balik.. hem aku pun gitu jigak.. almaklumlah,byk jugak hutang2 yg perlu dibayar.. kete,PTPTN ( warganegara yg bertanggungjawab .. hehehhehe ) dan cam2 lagi lah.. so memandangkankan dunia IT semakin canggih dengan teknologi jalur lebar nie,aku pun ikut lah jugak perkembangan dan penggunaan jalur lebar nie. so ingatkan nk bayar segal2 urusan menggunakan e-banking tp cam biasa lah,line sentiasa busy beb.. so memandangkan 'beg comel' saye ni xtinggal bape posen,terpakse lah gi ATM. hem pastu masalah pun dtg.. punye ler ramai makhluk Allah yg beratur kat ATM. bape byk ATM dah aku pegi.. semuanya cam 'perbarisan' maulidul rasul.. hehehhe.. ditambah plak ngan cuace semakin panas dan bahang.. disebabkan aku tgh sibuk ngan urusan keje..so terpakse le batalkan niat nk 'cucuk' duit kat 'mesin ajaib' tue.. hem kene pose separuh hari nampaknye.. aku tau lah,kalau 1st day daji nie,jgn gatal2 nk gi tambahkan 'kesesakan' kat ATM tue. Tapi pelik, hari nie jugak lah ramai student yg sibuk 'memeriahkan' ATM tue.. dorg pun dpt 'imbuhan' ker??? aaaaaa tension betul lah.. mintak2 petang or tgh hari skek reda lah 'perbarisan' nie..

0 ulasan: