THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 20 Februari 2008

Pengalaman Baru


hidup kiter ni semakin hari semakin jauh bergerak maju.. itu tandanya hidup kiter semakin mencapai kejayaan.. Tapi setiap kejyaan itu tidak akan datang dengan sendirinya.. itu sebablah saya memegang kata-kata nie " Kejayaan Tidak Akan Hadir Tanpa Usaha Gigih".. Saya baru aje memulakan kerjaya selepas tamat pengajian di salah sebuah politeknik di malaysia tercinta ini. berkat ilmu pensyarah-pensyarah tersayang,alhamdulillah saya telah pun berkhidmat di dlm sektor awam.. walaupun jawatan tidak terlalu tinggi tap itu semua rezeki masing-masing. mungkin ada di antara sahabat2 saya yg seperjuangan dengan saya dahulu telah pun mendapat jawatan yg lebih baik dari saya. tahniah diucapkan buat teman2 semua. Saya sentiasa mendoakan Kejayaan kiter semua. Pengalaman bekerja dengan belajar,amat jauh berbeza. kalau dulu,masa belajar,kiter tak payah fikir masalah lain selain masalah pelajaran.. Balik kuliah,gi makan,riadah,buat asgmnt.. Kalau yg aktif berpasukan,buat lah program kampus. Tue lah kehidupan student yg penuh keseronokan.. hehehehhe.. Kadang2 saya rindu dengan kehidupan seorang student. Tp masa tidak boleh diundur kembali.. hidup mesti diteruskan.. Dengan kehidupan alam pekerjaan yg semakin mencabar,saya memerlukan satu semangat baru.. Tiap2 hari sebelum saya melangkah ke Pejabat,saya akan pasang niat supaya hari ini akan menjadi lebih baik dari semalam dan kerja2 saya akan berjalan lancar.. Alhamdulillah,kawan2 di sini semuanya baik2 belaka.. diharapkan hubungan baik ini akan berkekalan hendak-Nya.. Kepada mah abah tersayang,terima kasih saya ucapkan kerana byk memberi sokongan moral dalam menyelesaikan konflik yg berlaku dalam hidup saya selama ini.. Dah tiba masa untuk saya membalas budi mak abah selama ini..

0 ulasan: